Dažniausiai užduodami klausimai

Atnaujinta 2018-03-06. Jei neradote atsakymo į Jus dominantį klausimą, maloniai prašome susiekti su mumis.

Kaip pirkti Outpro.lt e. parduotuvėje?

Norėdami rasti prekę pasinaudokite paieškos laukeliu, esančiu puslapio viršuje arba rinkitės vieną iš kategorijų, nurodytų meniu juostoje.

  1. Suradę tinkamą prekę paspauskite ant jos, o atsidarius naujam puslapiui, pasirinkite dydį ir (ar) spalvą, paspaudami ant norimos reikšmės.
  2. Patikrinti, ar prekė yra konkrečioje parduotuvėje, galite lentelėje šalia mygtuko „Dėti į krepšelį“ .
  3. Spauskite „Dėti į krepšelį“ mygtuką. Prekė ir kitos prekės, kurias įdėsite vėliau, bus išsaugota (-os) krepšelyje.
  4. Norint užbaigti apsipirkimą, spauskite ant „Krepšelio“ nuorodos, esančios viršuje, dešinėje ir paspauskite mygtuką „Pirkti“.
  5. Sekite nurodymus (pasirinkite pristatymo, apmokėjimo būdus) ir taip užbaigsite pirkimą.
  6. Apie užsakymo vykdymą būsite informuoti nurodytu el. paštu (prireikus ir telefonu).

Dėkojame, kad perkate pas mus!

Pastaba. Instrukcija nurodo pirkimo veiksmus naudojant nešiojamą ar personalinį kompiuterį. Vaizdas perkant per kitą mobilų įrenginį gali skirtis.

Kaip galiu apmokėti už prekes?

Apmokėti už Outpro.lt prekes galite šiais būdais per „Paysera“ sistemą (apmokėjimo būdas – „Interneto bankininkystė“):

  • Internetine bankininkyste;
  • pavedimu banko filiale arba kitoje vietoje, kurioje vykdomi pavedimai;
  • Mastercard arba VISA mokėjimo kortele;
Taip pat galite apmokėti grynaisiais pinigais pristatymo metu. Šis būdas galioja tik pristatant prekes nurodytu adresu (ne parduotuvėje). Rinkitės „Grynieji atsiėmimo metu iš kurjerio“ (angl. trump. COD) apmokėjimo būdą. Atvykus kurjeriui rekomenduojame turėti tikslią pinigų sumą. Apmokėjimo kortele kurjeris nepriims.
Atsiskaitymai per bankus: Swedbank, SEB, DNB, Nordea, Šiaulių bankas, Medicinos bankas, Citadele, Danske, Lietuvos kredito unijos, Paysera.
Atsiskaitymai kortelėmis: Maestro, Visa ir Mastercard.

Pastaba: nepavykus apmokėti iškarto po užsakymo patvirtinimo, padarykite pavedimą į vieną iš žemiau nurodytų sąskaitų. Mokėjimo paskirtyje nurodykite užsakymo numerį su žodžiu „Outpro“.
Jei užsakymas nėra skubus, galite luktelti 3 val., po kurių pakartotinai ateis Paysera mokėjimo sistemos pranešimas apie neapmokėtą užsakymą. Sekant laiško nurodymus galima užbaigti apmokėjimą.

Rekvizitai

Vilniaus kalnai, UAB
S. Žukausko g. 18-28, LT-08234 Vilnius
Įm. kodas  304079489
PVM kodas LT100009625510

A.s. LT10 7044 0600 0804 2091
AB SEB bankas

arba

EVP5910001771863
Paysera sąskaita

Prekių pristatymo kaina ir trukmė

Kurjerių paslaugas teikia „Venipak“. Preliminari standartinės paslaugos trukmių ir kainų lentelė:

Užsakymo laikasPristatymo trukmė*Kaina**
iki 12 val. 1-3 d.d. 2,90 €
po 12 val. 2-4 d.d. 2,90 €

* Outpro.lt neatsako už pristatymo vėlavimus iškilusius dėl kurjerio kaltės.

** Kainą gali įtakoti, jei buvo pasirinktas pristatymas pageidaujamu laikui. Tokia nestandartinė paslauga teikiama tik didžiuosiuose miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje. Kainos nurodytos lentelėje:

Pageidaujamas laikas
(tik didž. miestams)
Pristatymo kaina
po 18:00 val. 2,90 €
nuo 08:00 iki 14:00 val. 3,20 €
nuo 14:00 iki 17:00 val. 3,20 €
šeštadienį*** 4,90 €

*** Užsakymas turi būti atliktas iki penktadienio.

Atsiimti prekę (-es) parduotuvėje galima tą pačią dieną, jeigu jos yra toje parduotuvėje. Jei prekę (-es) reikalinga pervežti iš vienos parduotuvės į kitą, atsiimti galėsi po 1-2 d.d. Pasitikrinti prekės buvimo vietą galite prekės puslapyje.

Nemokamas pristatymas Lietuvoje taikomas užsakant prekių daugiau už 50 € su PVM (išskyrus Kuršių Neriją). Pristatymas į Kuršių Neriją – 40 €.

Pristatymo būsena pristatant kurjeriu

Pasitikrinti pristatymo būseną galite „Venipak“ tinklalapyje, įvedę siuntos nr. dešinėje viršuje. Savo siuntos nr. galite sužinoti paskyroje arba e. pašte, kai tik prekė (-ės) bus perduotos kurjeriui.

Prekių grąžinimas

Prekes be jokios priežasties galima grąžinti per 14 d. Daugiau apie grąžinimus sužinosite Prekės grąžinimo puslapyje.

Ar galima atšaukti užsakymą?

Padarius užsakymą, jį galima atšaukti susisiekus su e. parduotuvės administratoriumi.

Kokia garantija suteikiama prekėms?

Pagal ES direktyvas teisinė garantija suteikiama 24 mėn. visoms prekėms. Tačiau garantija gali būti svarstoma atskirais atvejais įvairioms prekių rūšims.

Kaip sužinoti savo drabužių dydį?

Drabužių ir avalynės dydžiai pateikiami konkrečios prekės puslapyje arba Dydžių puslapyje.

Kodėl mano užsakymas nevykdomas?

Užsakymai pradedami vykdyti, kai yra gautas apmokėjimas arba pasirinktas apmokėjimo būdas – „Grynieji atsiėmimo metu iš kurjerio“ (angl. trump. COD). Gali būti, jog apmokėjimas kol kas nepasiekė mūsų sąskaitos. Bet kokiu atveju maloniai prašome susiekti su mumis.

Užsakymas be apmokėjimo patvirtinimo negarantuoja prekės rezervacijos.

Taip pat užsakyme esančios prekės galėjo būti pirmiau nupirktos fizinėje parduotuvėje. Informacija apie likučius Outpro.lt internetinėje parduotuvėje atsinaujina kas 1 valandą. Užsakymo susidubliavimo atveju pirmenybė teikiama fizinės parduotuvės pardavimui. Negalint vykdyti užsakymo, grąžinami pinigai arba pasiūlomos prekių alternatyvos dvišaliu susitarimu.

Kiek laiko rezervuojama prekė fizinėje parduotuvėje?

Jei pasirinkote atsiėmimą parduotuvėje ir apmokėjote užsakymą, prekė atidedama 1 mėn.

Kaip panaudoti nuolaidos kodą?

Nuolaidos kodas įvedamas paskutiniame pirkimo žingsnyje. Prieš apmokėjimą paspauskite ant „Nuolaidos kodo“, įveskite kodą į laukelį ir paspauskite „Pasinaudoti“. Pritaikius nuolaidą, tęskite apmokėjimo procesą.

Nuolaidos kodas galioja vieną kartą fizinėje arba elektroninėje parduotuvėje. Galiojimo terminas – 6 mėn. Nuolaida pritaikoma prekėms, bet ne paslaugoms, pavyzdžiui, prekių pristatymas kurjeriu. Kitos sąlygos nurodytos ant nuolaidos kupono.

Mano paskyra (naujienlaiškis, duomenų koregavimas, išsiregistravimas)

Prisijungę prie paskyros galite keisti reikalingus nustatymus. 

  • Jei norite atsisakyti ar užsiprenumeruoti naujienlaiškį, eikite į skilti „Naujienlaiškiai“ ir nuimkite varnelę (-es) nuo prenumeratos (-ų). Tada spauskite „Išsaugoti“.
  • Norint pasikeisti savo asmeninius duomenis eikite į skiltį „Paskyros informacija“ arba „Adresai“.
  • Jei norite panaikinti savo paskyrą parašykite el. laišką

Privatumo politika

Paskyroje ar užsakyme nurodyti duomenys gali būti panaudoti tiesioginiai rinkodarai (naujienlaiškiui ir kt.). Naujienlaiškio, jei užsiprenumeravote, galima atsisakyti prisijungus prie paskyros.

Paskyros duomenys trečiosioms šalims neperduodami.

Tinklalapis naudoja Google analitikos įskiepį, kuris renka statistinę informaciją. E. parduotuvė taip pat naudoja slapukus, kurie padeda identifikuoti konkretų kompiuterį. Pastarieji būdai yra įprasti daugumoje e. parduotuvių.

Jungiantis per „Facebook“ gaunama ši informacija apie jus: vardas ir pavardė, e. paštas, lytis, gimimo data.

Kaip su mumis susiekti?

Fizinių „Regatta Great Outdoors“ parduotuvių kontaktus rasite čia. Taip galite parašyti el. laišką

Jei turite pastabų, pasiūlymų ar klausimų, susiekite su e. parduotuvės administratoriumi (-e) outpro.lt@outpro.lt arba tel. +370 656 35353 (darbo dienomis 9-17 val).

Adresas korespondencijai

Vilniaus kalnai, UAB
„Bendradarbystės erdvė“
J. Galvydžio g. 5-304,
LT-08236 Vilnius