Atnaujinta 2020-01-10. Jei neradote atsakymo į Jus dominantį klausimą, maloniai prašome susiekti su mumis.

Ar galima pasikeisti prekės dydį, spalvą į kitą?

Taip.Prekes galim pasikeisti fizinėse parduotuvėse, taip pat pasinaudojant kurjerio ar paštomato paslaugomis. Naujos prekės atsiuntimas klientui nekainuoja.

Kada ir per kiek laiko galiu grąžinti ar pasikeisti prekę?

Grąžinti prekę galite per 30 dienų mėnesį nuo įsigijimo dienos. 

Jei gavau nekokybišką prekę?

Gavus netinkamos kokybės ar brokuotą prekę pirkėjas turi teisę reikalauti pardavėjo vieno iš šių veiksmų:

  • Netinkamos kokybės prekę pakeisti tinkamos kokybes preke arba atitinkamai sumažinti prekės kainą.
  • Per protingą terminą neatlygintinai pašalinti daikto trūkumus ar atlyginti pirkėjo išlaidas prekės trūkumams pašalinti, jeigu to neatliko pardavėjas. 
  • Vienašališkai panaikinti užsakymą ir pareikalauti grąžinti pinigus.

Daugiau informacijos ECC.lt.

Kokiais būdais galiu grąžinti, pasikeisti prekę (-es)?

  • Atnešti prekes į Regatta Great Outdoors parduotuvę (Kaune MEGA, Panevėžyje BABOLONAS, Vilniuje OZAS, ir OUTLET PARK) - KARANTINO METU PASLAUGA NEGALIMA
  • Išsiuntimas OMNIVA paštomatu (nemokamas). Reikalinga siuntos registracija: https://www.flipo.lt/parduotuves/outpro-lt
  • Grąžinimas kurjeriu (grąžinimas 2,90 eur, prekės keitimas nemokamas) 

Kokia grąžinimo, keitimo procedūra?

SIUNČIANT PER OMNIVA

  1. Užregistruokite siuntą/grąžinimą https://www.flipo.lt/parduotuves/outpro-lt
  2. Gausite pranešimą į telefoną ir el. paštą (su papildoma informacija)
  3. Supakuokite siuntą siuntimui, jei gavote sąskaitą - ją įdėkite į siuntą (analogišką turie el. pašte)
  4. Nuvykite prie artimiausio Omniva paštomato
  5. Paštomato ekrane pasirink „Siųsti siuntą“ arba „Anksčiau užregistruota siunta“
  6. Pasirink „Įvesti SMS gautą kodą“ ir įvesk ekrane savo siuntos numerį.
  7. Ant siuntinio užklijuok atspausdintą adreso kortelę ir įdėk siuntą į atsidariusį skyrių 
SIUNČIANT PER KURJERĮ
  1. Susisiekti su mumis el. paštu ir praneškite apie pageidaujamą grąžinimą/keitimą 
  2. El. laiške nurodykite užsakymo numerį, kontaktus, norimą keisti prekę ir dydį (geriausia atsakyti į mūsų siųstą Užsakymo patvirtinimo laišką)
  3. Supakuokite siuntą siuntimui, jei gavote sąskaitą - ją įdėkite į siuntą (analogišką turie el. pašte)
  4. Kurjeris Jums bus užsakytas. Dažniausiai kitai darbo dienai.

GRĄŽINANT Į PARDUOTUVĘ 

  1. Atvykite į vieną iš parduotuvių (Kaune MEGA, Panevėžyje BABOLONAS, Vilniuje OZAS, ir OUTLET PARK) 
  2. Su savimi turėti pirkimo dokumentą  - pirkimo sąskaitą.

Ar reikia sumokėti už prekės grąžinimą, pakeitimą?

Prekės keitimas nemokamas. Grąžinimas nemokamas per Omniva terminalą.

Kokybiškos prekės, kurių pardavėjas gali nepriimti

Pirkėjo reikalavimu pakeisti kokybišką nepatikusią prekę į analogišką arba grąžinti už ją sumokėtus pinigus gali būti tenkinamas tik pardavėjui sutikus. Taisyklė taikoma šioms outpro.lt prekių grupėms:

  • Kūdikių drabužėliams;
  • pėdkelnėms, kojinėms, puskojinėms ir kitiems panašiems dirbiniams;
  • Veido kaukės
  • Apatiniai drabužiai (kelnaitės, liemenėlės)

Daugiau skaitykite Vartotojai.lt

Kaip ir kada grąžinami pinigai?

Pinigai gali būti grąžinami bankiniu pavedimu. Kleintui sutikus - nuolaidų kuponu.
Pinigų grąžinimas gali užtrukti iki 14 dienų, tačiau dažniausiai atliekamas per 2-4 d.d. po prekės (-ių) grįžimo į parduotuvę. Šventiniais laikotarpiais gali užtrukti ilgiau.