Atnaujinta 2018-09-07. Jei neradote atsakymo į Jus dominantį klausimą, maloniai prašome susiekti su mumis.

Ar galima pasikeisti prekės dydį, spalvą į kitą?

Taip, nemokamai. O pasinaudojant kurjerio ar paštomato paslaugomis – mokamai.

Kada ir per kiek laiko galiu grąžinti ar pasikeisti prekę?

Pagal ES direktyvas apie grąžinimą turite pranešti per 14 d. nuo įsigyjimo ir grąžinti per 14 d. nuo pranešimo. Plačiau galite pasiskaityti Europa.eu.

„Kai kurie vartotojai pasinaudoja teise atsisakyti sutarties po to, kai prekėmis pasinaudoja daugiau nei būtina nustatyti prekių pobūdį, savybes ir veikimo būdą. Tokiu atveju vartotojas neturėtų prarasti teisės atsisakyti sutarties, bet turėtų atsakyti už bet kokį prekių vertės suma­žėjimą.

Siekdamas nustatyti prekių pobūdį, savybes ir veikimo būdą, vartotojas turėtų elgtis su preke ir ją apžiū­rėti tik tokiu pačiu būdu, kaip jam būtų leista tą atlikti parduotuvėje. Pavyzdžiui, vartotojas turėtų drabužį tik pasimatuoti ir neturėtų jo dėvėti. Vadinasi, vartotojas sutarties atsisakymo laikotarpiu turėtų elgtis su prekėmis rūpestingai ir jas rūpestingai apžiūrėti.

<...> Vartotojas turėtų grąžinti prekes ne vėliau kaip per 14 dienų po to, kai pranešė prekiautojui apie sprendimą atsisakyti sutarties.“ iš ES parlamento ir tarybos direktyvos 2011/83/ES (47-48).

Jei gavau nekokybišką prekę?

Įsigijus netinkamos kokybės prekę pirkėjas turi teisę reikalauti pardavėjo vieno iš šių veiksmų:

  • Netinkamos kokybės prekę pakeisti tinkamos kokybes preke arba atitinkamai sumažinti prekės kainą.
  • Per protingą terminą neatlygintinai pašalinti daikto trūkumus ar atlyginti pirkėjo išlaidas prekės trūkumams pašalinti, jeigu to neatliko pardavėjas. 
  • Vienašališkai panaikinti užsakymą ir pareikalauti grąžinti pinigus.

Daugiau informacijos ECC.lt.

Kokiais būdais galiu grąžinti, pasikeisti prekę (-es)?

  • Atneškite į parduotuvę.
  • Kurjerio paslauga. Kurjeris atvyksta nurodytu adresu.
  • Išsiuntimas LP Express paštomatu. Priklausomai iš kurios parduotuvės pirkote, pasirinkite terminalą: P. Lukšio g. 34 (Banginis) Vilniuje, Klaipėdos g. 143A (Babilonas) Panevėžyje, Islandijos pl. 32 (MEGA) Kaune.

Kokia grąžinimo, keitimo procedūra?

  1. Praneškite mums. Tai galite padaryti paskambindami, ateidami į parduotuvę ar atsiųsdami el. laišką. Žinutėje nurodykite užsakymo nr., prekės pavadinimą ir vienetų sk. (jei grąžinama daugiau nei 1).
  2. Grąžinkite, keiskite prekę (-es) norimu būdu.
  3. Laukite pinigų grąžinimo.

Po vadybininko patvirtinimo galite pasitikrinti informaciją apie grąžinimą, jei turite priregistravę paskyrą Outpro.lt e. parduotuvėje. Skiltyje „Mano užsakymai“ įėję į atitinkamą užsakymą pamatysite skirtuką „Grąžinimai“.

Grąžinant prekę pirkėjas turi pateikti pirkimo įrodymo dokumentą (kvitą arba sąskaitą faktūrą) ir grąžinti prekes į tą pačią parduotuvę arba kitą, jei sutarta. Jei grąžinama siuntos ar kurjerio būdu, prekė turi būti tinkamai supakuota.

Ar reikia sumokėti už prekės grąžinimą, pakeitimą?

Grąžinant į parduotuvę – nemokamai.

Norint, kad atvyktų kurjeris paimti ar pakeisti prekę – 2,90 €. Suma bus išskaičiuota iš grąžintinos sumos arba bus išrašyta atskira sąskaita.

Siunčiant LP Express paštomatu – apie 2,4 €. Tikslias kainas sužinokite LP Express skaičiuoklėje.

Pastaba – keitimo atvejais suma gali padvigubėti, jei naudojama paštomatų paslauga. Naudojant kurjerį, kaina nedvigubėja.

Kokybiškos prekės, kurių pardavėjas gali nepriimti

Pirkėjo reikalavimu pakeisti kokybišką nepatikusią prekę į analogišką arba grąžinti už ją sumokėtus pinigus gali būti tenkinamas tik pardavėjui sutikus. Taisyklė taikoma šioms outpro.lt prekių grupėms:

  • Kūdikių drabužėliams;
  • pėdkelnėms, kojinėms, puskojinėms ir kitiems panašiems dirbiniams;

Daugiau skaitykite Vartotojai.lt

Kaip ir kada grąžinami pinigai?

Pinigai gali būti grąžinti pasirinktu būdu:

  • Pavedimu į sąskaitą, per kurią buvo vykdytas pirkimas. 
  • Outpro.lt nuolaidų kuponais.

Grąžinimas dažniausiai atliekamas per 2-4 d.d. po prekės (-ių) grįžimo į parduotuvę. Šventiniais laikotarpiais gali užtrukti ilgiau.